Oppseiing frå tilsett vert registrert i Personalmappe - tilsetting m.m. Oppseiinga må ha signatur for å vere gyldig. Oppseiing av tilsett: All dokumentasjon i ei personalsak skal registrerast i sakssystemet (WebSak) på Personalmappe - oppfølging personale. Næraste leiar eig saka og har dokumentasjonsplikta. HR-avdelinga får tilgang til saka når personalsaka er so alvorleg at ein må gje ei åtvaring. Når åtvaring ikkje var nok, vert oppseiing av den tilsette registrert i Personalmappe - tilsetting m.m. Oppseiing vert sendt ut på SvarUt til den tilsette. Arbeidstakar som sluttar etter lovleg oppseiing kan få skriftleg attest frå kommunen. Attest vert arkivert i personalmappa. Arkivansvarleg skal seinast ei veke før siste arbeidsdag ha melding om oppseiinga. Arkivansvarleg skriv ut restanseliste og avsluttar brukartilgongar i sak/arkivsystema. |