Hopp til hovedinnhold (trykk enter)
Arkivplan.no

Arkivrutine ved oppseiing

Printer-ikon  Utskriftsvennlig versjon

Oppseiing frå tilsett vert registrert i Personalmappe - tilsetting m.m.  Oppseiinga må ha signatur for å vere gyldig.

Oppseiing av tilsett:  All dokumentasjon i ei personalsak skal registrerast i sakssystemet (WebSak) på Personalmappe - oppfølging personale.  Næraste leiar eig saka og har dokumentasjonsplikta.  HR-avdelinga får tilgang til saka når personalsaka er so alvorleg at ein må gje ei åtvaring.  Når åtvaring ikkje var nok, vert oppseiing av den tilsette registrert i Personalmappe - tilsetting m.m.  Oppseiing vert sendt ut på SvarUt til den tilsette.   

Arbeidstakar som sluttar etter lovleg oppseiing kan få skriftleg attest frå kommunen. Attest vert arkivert i personalmappa.

Arkivansvarleg skal seinast ei veke før siste arbeidsdag ha melding om oppseiinga.  Arkivansvarleg skriv ut restanseliste og avsluttar brukartilgongar i sak/arkivsystema.